mandag den 12. august 2013

Så er løbefesten i Viborg slut og de ømme stænger er blevet velplejet med to dages pause.
80 km blev det til i løbet ad de 12 timer som blev løbet i silende regn det meste af eftermiddagen.
Fysikken var ok, da jeg lagde ud i et langsomt tempo. Regnen gjorde dog at kroppen var kold og våd det meste af tiden, hvilket gjorde det nødvendigt med mange pauser tøjskift. Men ialt er jeg er godt tilfreds med resultatet som dog ikke var prangende.

Løbeklubben på Facebook stillede op i Viborg med fantastiske 100 løbere hvilket gjorde det til løbeklubbens største arrangement nogensinde. Jakob Lind Tolborg stiftede Løbeklubben på Facebook for nøjagtigt 5 år og han blev derfor naturligvis fejret på bedste vis med kage og en gavecheck fra medlemmerne.
Maden var i topklasse og blev lavet af vores "madmor" der var med det meste af døgnet og som sædvanlig var der et kæmpe kage/slikbord. Radio Viborg fangede mig sent på formiddagen søndag og spurgte til min netop hentede medalje.
De spurgte desuden lidt til strabadserne i løbet af de 12 timer og jeg gav dem et indblik i løbeklubbens aktiviteter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar