mandag den 5. maj 2014

Lillebælt Halvmarathon 2014

Guderne skal vide, at lysten ikke var voldsomt meget til endnu en halvmarathon(4 stks) på 1 måned.
Men som sædvanligt kommer lysten til at løbe så snart løbetøjet kommer på og rejsen mod starten påbegyndes.
Lørdag formiddag d. 3. Maj tog jeg toget mod Middelfart. Jeg ankom kl. 12,i god tid til at gå lidt rundt på pladsen og snakke med kendte løbevenner og købe billige energi produkter. kl. 12.45 fik jeg udleveret startnummer og afleverede baggagen.
Kl. 14 gik starten fra Havnegade, hvor samtlige løbere i år startede, dette gav faktisk en fed fed stemning.
Efter ca. 6-7 min. løb jeg over startstregen. De første 500 meter var det meget trangt mendet gjorde faktisk ikke noget da tempoet så blev tvunget ned i starten som jeg havde planlagt hjemmefra.
5 km blev løbet på 29.19.
10 km mellemtiden blev 57.29
Sluttiden blev 2:03:47. Et resultat som jeg er godt tilfreds med alt taget i betragtning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar